петак, 12. август 2011.

Home is where your heart is


Akcenti, deca, gukanje, jutjub, Roman Jakobson, Language Instinct u audio verziji koji nikako da poslušam, sveske, papiri, markeri, italijanski, Vojin Staničkov naškrabano na knjizi, sunce koje bije u sobu, prašinčina na ekranu laptopa, prazna šolja od neskafe, pravopis iz kog viri jedna opala blajhana dlaka, pasoš koji jedva čeka da bude ponovo upotrebljen, razglednica iz Norveške, sunčane naočare, naočare za vid, Nečista krv sa lifletom nekog novog somborskog restorana kao bukmarkom, neraspremljen krevet, figurica iz Kembridža kupljena 2002, koja me godinama podsećala da sam želela tamo da studiram, globus, plišani irvas iz Finske, koferi ispod kreveta, ogrizak od jabuke, prazna korpa za smeće, hanzaplast koji nije bio tu kad mi je trebao, ogledalce iz Praga koje ničemu ne služi, stari mobilni telefoni, spisak od 68 ispitnih pitanja za jedan predmet (stigla do 24.), zdravstvena knjižica, album sa slikama mene-bebe i sestre-bebe, čašica za šotove s britanskom zastavom koju sam dobila pre pet godina, ormar koji izgleda uredno kad je zatvoren, lepeza, ovca-kasica iz Grčke (takođe ničemu ne služi), slika s maturske večeri, slamnati šešir, aceton, polica prepuna Harija Potera, crveni fiksni telefon koji ponekad krči, udžbenik iz francuskog za treći razred gimnazije, sveska iz fizike sačuvana jer ima lepo srce na koricama, poklonjeni dolar od Erne, autobuske karte za prijemni od pre četiri godine, zalutala štipaljka za veš, blokče iz Tršića s Vukom na koricama, blok s milimetarskom hartijom – poklon od mame prvog dečka, dva kišobrančića za sladoled iz Somboline, zastava Boba Marlija uredno složena jer je skinuta prilikom krečenja...

Ceo jedan život u manje od deset kvadrata.

A čak i ne živim ovde.

2 коментара:

  1. Tihana! Plače mi se od ovih stvari, znaš? Bajdvej, ima nešto novo na mom blogu, nešto što si tražila... :)

    ОдговориИзбриши
  2. ja sam sada ovo pročitala..
    divno.. pre, predivno!
    i dolar od mene.. totalno sam zaboravila.. :)

    ОдговориИзбриши